Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne im. Księdza Prałata Adama Drewniaka w Krzemiennej

Krzemienna 86, 36-204 Dydnia

 

Zapytanie ofertowe

 

ZAPYTANIE OFERTOWE w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł

Działając w oparciu o regulamin określający ramowe procedury udzielania zamówień, których  wartość  szacunkowa nie przekracza kwoty 130 tys. złotych Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne im. Księdza Prałata Adama Drewniaka w Krzemiennej zwraca się z prośbą o złożenie oferty na wykonanie zamówienia pn. : „Przygotowanie i dostawę wyżywienia dla 13 uczestników przebywających na pobyt dzienny i całodobowy w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Krzemiennej”

1. Nazwa i adres zamawiającego

Nazwa zamawiającego: Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne im. Księdza Prałata Adama Drewniaka w Krzemiennej

Adres zamawiającego: Krzemienna 86, 36-204 Dydnia

Telefon: 13 440 20 55

Adres strony internetowej: comkrzemienna.naszaplacowka.pl

Adres poczty elektronicznej: kontakt@comkrzemienna.naszaplacowka.pl

Godziny urzędowania: 7.00 – 15.00 2.

Rodzaj zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: robota budowlana, dostawa, usługa 3. Nazwa zamówienia: „Przygotowanie i dostawa wyżywienia dla 13 uczestników przebywających na pobyt dzienny i całodobowy w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Krzemiennej”

4. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Zakresem przedmiotu zamówienia jest:

a) Świadczenie usługi wyżywienia dla 13 uczestników przebywających na pobyt dzienny i całodobowy w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Krzemiennej

b) Zamówienie będzie realizowane przez 7 dni w tygodniu w terminie od 01.07.2022r. do 31.12.2022r dla 6 osób na pobycie całodobowym oraz 7 osób na pobycie dziennym - 3 posiłki stałe: tj.: - śniadanie - 6 posiłków, - obiad - 13 posiłków, - kolacja - 6 posiłków.

Szczegółowy zakres usług objętych niniejszym zamówieniem określa:

a) opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1

b) formularz ofertowy - załącznik nr 2

c) projekt umowy - załącznik nr 3

d) wykaz środków transportu – załącznik nr 4

e) klauzula RODO – załącznik nr 5.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV) — CPV — 55520000 — 1 — usługi dostarczania posiłków

Zamawiający dopuszcza/nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena ofertowa brutto — waga 100% Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, zawierająca wszystkie wymagane załączniki złożona przez Wykonawcę spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz zawierająca najniższą cenę ofertową brutto (oferta otrzyma maksymalną ilość — 100

6. Termin wykonania zamówienia: od 01.07.2022r. do 31.12.2022r.

7. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia 28.06.2022r. do godz. 8.00 w siedzibie Zamawiającego: Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne im. Księdza Prałata Adama Drewniaka w Krzemiennej, Krzemienna 86, 36-204 Dydnia

Oferty należy złożyć w formie pisemnej ( w zamkniętej kopercie) lub przesłać w postaci elektronicznej na adres email: kontakt@comkrzemienna.naszaplacowka.pl

8.Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 28.06.2022r. godz. 8.15 w siedzibie zamawiającego: Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne im. Księdza Prałata Adama Drewniaka w Krzemiennej, Krzemienna 86, 36-204 Dydnia

9. Informacja na temat zakresu odrzucenia i wykluczenia ofert:

1. Zamawiający odrzuca ofertę, w szczególności jeżeli:

a) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,

b) zawiera błędy w obliczeniu ceny,

c) jest nieważna na podstawie właściwych przepisów Kodeksu cywilnego,

d) została złożona po upływie terminu składania ofert i w niewłaściwym miejscu.

2. W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu  zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

11. Sposób przygotowania i dopuszczalne formy składania ofert: 

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub postaci elektronicznej (jako skan dokumentu).

Ofertę stanowi wypełniony Formularz oferty – zgodnie ze wzorem określonym w zał. nr 2.

Integralną część ofert stanowi:

- zaakceptowany projekt umowy (zał. nr 3)

- wykaz środków transportu

— zał. nr 4 - klauzula RODO (zał. nr 5 ).

Oferty należy składać w następujących formach: - osobiście lub pocztą w zamkniętej kopercie, - e-mail na adres poczty elektronicznej zamawiającego: kontakt@comkrzemienna.naszaplacowka.pl

12. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami. 

Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są; Agnieszka Jatczyszyn – Kierownik COM w Krzemiennej 13 440 20 55 13.

Klauzule dotyczące możliwości powtórzenia czynności lub unieważnienia zapytania ofertowego:

Zamawiający i/lub Wykonawca może żądać powtórzenia czynności lub unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego , jeżeli podmiot/podmioty biorące udział w postępowaniu wpłynęły na jego wynik w sposób sprzeczny z prawem lub dobrymi obyczajami. Zamawiający może zakończyć zapytanie ofertowe bez dokonania wyboru oferty, w szczególności gdy:

a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,

b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający  może zwiększyć ta kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,

c) zapytanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą,

d) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie zapytania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć,

Zapytanie ofertowe może zostać unieważnione przez Zamawiającego bez podania przyczyny (bez podania uzasadnienia) w każdym momencie, co nie stanowi podstawy do roszczenia sobie prawa ze strony Wykonawcy do realizacji zamówienia.

14. Inne postanowienia W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.

Z Wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której szczegółowe postanowienia zawiera zał. nr 3 – Projekt umowy.

W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani odrębnym pismem.

 

Załączniki:

Zestawienie ofert

Utworzono dnia 28.06.2022, 14:13

Zapytanie s. 1

Utworzono dnia 20.06.2022, 11:48

Zapytanie s.2

Utworzono dnia 20.06.2022, 11:48

Zapytanie s. 3

Utworzono dnia 20.06.2022, 11:48

Zapytanie s.4

Utworzono dnia 20.06.2022, 11:48

Klauzula informacyjna

Utworzono dnia 20.06.2022, 11:48

Wykaz środków transportu

Utworzono dnia 20.06.2022, 11:48

Formularz oferty

Utworzono dnia 20.06.2022, 11:48

Wzór umowy

Utworzono dnia 20.06.2022, 11:48

Opis przedmiotu zamówienia

Utworzono dnia 20.06.2022, 11:47

Informacje

Liczba wyświetleń: 240
Utworzono dnia: 20.06.2022

Historia publikacji

  • 11.07.2022 11:52, Administrator
    Dodanie dokumentu: Zapytanie ofertowe- usługa transportu
  • 11.07.2022 11:50, Administrator
    Edycja strony: Zapytanie ofertowe
  • 11.07.2022 11:42, Administrator
    Dodanie dokumentu: Zapytanie ofertowe- usługa transportu